Categorii
Blog E-Fulfilment EDI WMS

Importanța actualizării datelor pentru a preveni erorile de integrare

Întotdeauna cele mai recente informații disponibile. Fără introducerea datelor in mai multe locuri, cu erori și consum de timp. Și actualizări automate către clienți cu privire la bunurile lor. Sună ca o utopie.

Însă, cu ajutorul integrărilor, puteți realiza cu ușurință toate acestea. Prin EDI, puteți comunica cu toți clienții, furnizorii și alte organizații. De la magazine web, marketplace-uri la sistemul clientului dumneavoastră sau la software-ul dumneavoastră de contabilitate externalizata. Automat prin EDI. În acest fel, economisiți timp și minimizați erorile făcute în timpul introducerii datelor.

Detectarea erorilor de integrare

Totuși, este posibil ca undeva în fluxul de comunicare să apară o eroare. Erorile detectate sunt în general rezolvate ulterior. Când problema a apărut deja, sunteți ocupat să o reparați. Dar este mai bine să previi decât să vindeci! Prin urmare, verifici dacă ți-ai legat șireturile înainte de a începe să alergi, în loc să le legi odată ce te-ai împiedicat, nu? În același mod, puteți face acest lucru și pentru datele pe care le procesați.

Căutați originea problemelor

Rezolvarea unei erori o singură dată nu este o problemă. Puteți face asta punctual. Este altceva însă atunci când eroarea este cauzată de o problemă structurală. Această situație va distruge eficiența pe care ai câștigat-o înainte prin eforturi susținute. Cum prevenim asta? Eliminați erorile de la bază: introducerea datelor.

Validați introducerea datelor
Luați ca exemplu o comandă de livrare. Clientul dumneavoastră verifică datele de contact ale clientului final înainte de a vi le trimite. În acest fel, clientul dumneavoastră verifică și adresa de livrare. La schimbarea stadiilor comenzilor puteți adăuga propriile verificări. De exemplu: sunt completate referințele necesare? Avem numărul documentului extern introdus? În acest fel, validați întotdeauna datele care sunt introduse, iar dvs. și clientul dvs. împiedicați ca procesul sa fie blocat sau ca un pachet să nu fie livrat.

Datele inițiale – esențiale pentru un proces fără probleme

Înainte de procesarea comenzii, ar trebui să știți dacă datele inițiale sunt corect introduse. Bineînțeles, nu toate, dar în mod specific pentru procesul în care le utilizați. Același lucru este valabil și atunci când vă legați șireturile: probabil că verificați pentru ultima oară nodul încălțărilor, înainte de a porni în alergare.

De exemplu, probabil că doriți să vă asigurați de existența documentului extern, ca referință de la client, atunci când introduceți sau validați recepțiile planificate. Sau în alte situații, caracteristicile specifice ale articolelor primite de la client. Doriți să verificați aceste date atunci când le introduceți. Când aceste date lipsesc, procesul dumneavoastră se va poticni și se va bloca. Și asta în timp ce ai fi putut ști de la primul pas că șireturile nu au fost legate.

Pentru toate datele inițiale (sau de bază), puteți configura in WMS fluxuri specifice, verificând câmpurile obligatorii pentru proces.

Preveniți erorile cu date corecte

Pe scurt, anterior începerii proceselor dumneavoastră și activităților aferente, puteți preveni deja o mulțime de erori. Configurați verificări pentru a face acest lucru. Sau stabiliți reguli împreună cu clienții cu privire la furnizarea datelor. Aveți nevoie de ajutor pentru configurarea fluxurilor și pentru a verifica automat dacă toate câmpurile obligatorii sunt completate?
Aveți nevoie de informații suplimentare? Vă rugăm să ne contactați, suntem bucuroși să vă ajutăm.