
În calitate de furnizor de servicii logistice, este în ADN-ul dvs. să oferiți clienților cel mai bun serviciu posibil. Acest lucru te-a adus acolo unde ești acum. Focalizarea pe eficiență și comunicare ajutat, fără îndoială, în acest sens. Pentru că, pe lângă organizarea propriilor procese cât mai eficient posibil pentru a face față marjelor strânse și cerințelor clienților în continuă schimbare, comunicarea cu angajații, clienții și furnizorii dvs. este la fel de importantă. Aceasta este singura modalitate de a vă menține în fața concurenței. Ca furnizor de software dedicat companiilor 3PL, ne dăm seama mai bine decât oricine că nu aveți timp să folosiți telefonul în fiecare zi pentru a vă informa clientul cu privire la starea celei mai recente comenzi. În ciuda faptului că insuși clientul dvs. ar putea dori acest lucru. În plus, nu doriți ca angajații dvs. din depozit să fie nevoiți să meargă la birou pentru fiecare detaliu și astfel să-și încetinească activitatea.
Cu App Platform de la Boltrics, acest lucru este de domeniul trecutului.
Ce este App Platform de la Boltrics?
App Platform este, așa cum sugerează și numele, o platforma de aplicații pentru toate dispozitivele dvs. mobile, cu care le oferiți angajaților și partenerilor logistici accesul la o parte selectivă a proceselor dvs. În acest fel puteți crește opțiunile de servicii pentru clienți, puteți face munca angajaților din depozit mai ușoară, iar șoferii dvs. pot confirma direct activitățile. În plus, puteți accelera fluxul de aprobare a facturilor folosind App Platform.
App Platform în combinație cu soluția WMS
Datorită numeroaselor funcționalități, App Platform este mult mai mult decât o aplicație mobilă. Oferă noi oportunități atât angajaților dvs., cât și clienților și furnizorilor.
Angajații
De exemplu, angajații dvs. pot utiliza App Platform cu un scaner HTML5 în timpul procesului de preluare a comenzilor sau pot face inventarul direct cu smartphone-ul lor. Aceștia pot adăuga cu ușurință fotografii și fișiere din depozit la sistem. De exemplu, în caz de deteriorare, se poate face o fotografie a paletului și aceasta este direct legată de client, articol sau de intrare. Pe scurt, cu ajutorul App Platform, reduceți erorile și angajații dvs. au timp pentru alte activități.
Clienți și furnizori
Cu App Platform îmbunătățiți, de asemenea, serviciul pentru clienți și furnizori. Dvs. și clienții dvs. nu doriți să sunați la birou pentru fiecare comandă, rezervare sau livrare. Aceștia își pot rezerva cu ușurință un interval de timp sau pot vedea cea mai recentă stare a stocului. În acest fel, vă feriți proprii angajați să nu fie lăsați la lucru de întrebările clienților și vă asigurați, de asemenea, că și clientul dvs. se simte „în control”.