Categorii
Blog

Top 6 KPIs pentru furnizorii de servicii logistice

Indicatorii cheie de performanță (KPI) sunt esențiali pentru a identifica cu ușurință starea de sănătate a companiei. Într-o singură imagine de ansamblu, acești KPIs arată în ce măsură ați atins obiectivele și ce anume necesită o atenție suplimentară. Dar care sunt KPI-urile potrivite pentru compania dumneavoastră?

Introduceți termenul „KPI” pe Google, iar motorul de căutare online va afișa mii de rezultate. Dar asta nu vă oferă KPI-urile care ar trebui să se potrivească nevoilor specifice ale unui furnizor de servicii de logistică. Trebuie să existe o altă cale, nu? Așa credem și noi. Prin urmare, am efectuat un sondaj în rândul clienților noștri pentru a cartografia principalele KPI-uri pentru furnizorii de servicii logistice.

Am enumerat aici cei mai importanți KPIs:

  1. Gradul de ocupare
    Câte locuri (pentru paleți) sunt încă disponibile – fie că este vorba de europaleți sau paleți Düsseldorf? Și care este ocuparea minimă de care aveți nevoie pentru a acoperi costurile? KPI-ul Rata de ocupare oferă posibilitatea de a obține informații cu privire la măsura în care este utilizată capacitatea depozitului (depozitelor).
  2. Rata de rotație a bunurilor
    Cât timp sunt stocate bunurile în depozit? Este modelul dumneavoastra de afacere potrivit în continuare cu activitățile derulate? Acest KPI vă va oferi informații despre numărul de zile în care un palet este păstrat în depozit și tendința pentru perioada următoare.
  3. Stoc pe perioadă
    Care este fluxul de intrare și de ieșire din luna trecută și care este așteptarea pentru perioada următoare? Care este fluxul de stoc (pe depozit și / sau pe client) și cum se compară numărul de paleți cu numărul de pachete.
  4. Comanda livrată complet la timp (OSCOT)
    Clienții dvs. se așteaptă să vă îndepliniți acordurile (SLA) și să livrați comenzi rapid și eficient. Desigur, acesta este la urma urmei motivul pentru care apelează la serviciile specializate 3PL. Atunci, tu – și clientul – doriți să vă asigurați că puteți garanta o livrare completă la timp. Acest KPI este, prin urmare, un indicator important pentru clienții dumneavoastră pentru a obține informații despre performanța serviciilor oferite. În același timp, vedeți dintr-o privire procentul comenzilor livrate complet și la timp clientului.
  5. Performanță pe angajat depozit
    Care este numărul numărul de mișcări de paleți pe oră? Măsurând productivitatea, știți exact câte pachete, paleți sau cutii puteți prelucra cu resursele curente.
  6. Finanţe
    Care sunt oportunitățile din punct de vedere al vânzărilor și care sunt costurile ascunse? Pur și simplu afișați vânzările pe activități, perioadă, pe depozit și / sau client. Detaliați (drill down) la nivelul articolului sau lotului pentru informații mai detaliate.

Rapoarte vizuale cu Power BI

Pasul 1 este, evident, maparea KPI-urilor relevanți pentru compania dumneavoastră. Pasul 2 este transformarea acestor date în analize detaliate și rapoarte vizuale clare. Seturile de date și rapoartele Power BI predefinite de Boltrics pot oferi soluția. Aceste seturi de date și rapoarte sunt complet aliniate la nevoile furnizorilor de servicii de logistică și oferă factorilor de decizie, la toate nivelurile, informații relevante. Oricând, oriunde și prin orice dispozitiv. Acest lucru vă ajută să gestionați mai bine obiectivele pentru viitor.

Cum identifici KPI-urile pentru serviciile logistice in propria activitate?
Descărcați un Whitepaper pregatit de echipa Boltrics prin formularul de mai jos.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?